Kategorie

Zasady współpracy

powrót

1. DOSTAWY i KOSZTY

Zamówiony towar wysyłamy wyłącznie firmą kurierską GLS. Koszty wysyłki dla przesyłki składającej z 1 paczki o wadze do 30kg brutto:

- dla paczki o wartości poniżej 800 PLN netto

25 PLN brutto przy płatności przelewem (przedpłata lub termin), pobranie 29 PLN brutto

- dla paczki o wartości powyżej 800 PLN netto

przesyłka bezpłatna (nie dotyczy kół i fotelików)

- dla przesyłki składającej się z więcej niż 1 paczki

koszty wysyłki ustalane są indywidualnie, zależnie od wartości zrealizowanego zamówienia i ilości paczek.

UWAGA!!!

***Darmowa wysyłka nie dotyczy zamówienia Fotelików, Kół

 - Koszt wysyłki fotelików -30zł Netto za jedną paczkę , max. 4 szt. fotelików w paczce.

 -  Koszt wysyłki kół -30zł Netto za jedną paczkę , 5-7 szt. kół w paczce

 

**Możliwy jest wyłącznie odbiór osobisty z magazynu w Ociążu ul. Ostrowska 33B

* Dokonanie dostawy towaru (zakończenie dostawy, a tym samym przeniesienie prawa własności towaru na nabywcę) następuje z chwilą przekazania towaru klientowi przez kuriera. Do tego czasu właścicielem towaru jest firma SPEED BIKE s.c. i jest ona stroną w przypadku zaginięcia przesyłki.

 

 

2. FORMY PŁATNOŚCI

 Na początku współpracy umożliwiamy naszym klientom wyłącznie następujące formy płatności:

- płatność "przelew przed odbiorem" - forma sugerowana, (ustawiana domyślnie)

Płatność dokonywana przelewem, na podstawie wystawionej i przesłanej przez nas faktury pro-formy, po fizycznym przygotowaniu zamówionego towaru. Dzięki temu klient za każdym razem jest powiadomiony które pozycje ze złożonego zamówienia otrzyma. Aby uniknąć opóźnień w wysyłce, należy przesłać do nas potwierdzenie przelewu e-mailem.

- płatność "za pobraniem" - forma opcjonalna, przyśpieszająca wysyłkę zamówionego towaru

Klient płaci za zamówiony towar kurierowi GLS przy odbiorze przesyłki. Staramy się w miarę możliwości powiadamiać naszych klientów o brakach w zamówionym towarze.

- płatność "gotówką" - najczęstsza forma płatności przy odbiorze osobistym

Płatności terminowe (odroczone) udostępniamy jedynie naszym wieloletnim, stałym klientom. Okres kredytowania i jego wysokość ustalana jest za każdym razem indywidualnie na podstawie historii sprzedaży.

* Nie honorujemy płatności kartami kredytowymi i płatniczymi.

 

3. ZAMÓWIENIA

Zamówienia można składać w następujący sposób:

- on-line - poprzez system zamówień hurtowych na www.b2bspeed-bike.com.pl - e-mailem - na adres hurtownia@speed-bike.com.pl

- telefonicznie -  pod numerem 602 278 556 lub 509 188 381

Klienci odwiedzający nas osobiście w Ociążu nie muszą wcześniej składać zamówienia. Magazyn jest przystosowany do prowadzenia "stacjonarnej" sprzedaży hurtowej.

Zamówienia są realizowane wyłącznie w kolejności ich wpływania, zamówienie złożone do godziny 14.00 wysyłane są tego samego dnia.

 

4. REKLAMACJE

Reklamacje przedsprzedażne i niezgodności w dostawie.

Niezgodności w dostawie, reklamacje przedsprzedażne, towar uszkodzony podczas transportu, należy zgłaszać pisemnie (e-mailem ) w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.

Uszkodzone paczki.

W przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera GLS i w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji w firmie GLS i przyśpieszy ewentualną wymianę uszkodzonego w ten sposób towaru, lub zwrot jego wartości.

Reklamacje posprzedażne.

Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:

-  zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy do zgłaszającego.

- kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura)

Niepełne, niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.

Wysyłka reklamacji.

Reklamacje przedsprzedażne - towaru uszkodzonego podczas transportu, można wysyłać do nas na nasz koszt wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Przesyłki wysyłane na nasz koszt za pośrednictwem innych firm kurierskich nie bedą odbierane - zostaną zwrócone do nadawcy. Towar wymieniony zostanie dołączony do następnego zamówienia.

Reklamacje posprzedażne - należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt.

Proszę czekać, trwa ładowanie...