1. DOSTAWY i KOSZTY
Zamówiony towar wysyłamy wyłącznie firmą kurierską GLS. Koszty wysyłki dla przesyłki składającej z 1 paczki o wadze do 30kg brutto:
- dla paczki o wartości poniżej 800 PLN netto
25 PLN brutto przy płatności przelewem (przedpłata lub termin), pobranie 29 PLN brutto
- dla paczki o wartości powyżej 800 PLN netto
przesyłka bezpłatna (nie dotyczy kół i fotelików)
- dla przesyłki składającej się z więcej niż 1 paczki
koszty wysyłki ustalane są indywidualnie, zależnie od wartości zrealizowanego zamówienia i ilości paczek.
UWAGA!!!
***Darmowa wysyłka nie dotyczy zamówienia Fotelików, Kół
- Koszt wysyłki fotelików -30zł Netto za jedną paczkę , max. 4 szt. fotelików w paczce.
- Koszt wysyłki kół -30zł Netto za jedną paczkę , 5-7 szt. kół w paczce
**Możliwy jest wyłącznie odbiór osobisty z magazynu w Ociążu ul. Ostrowska 33B
* Dokonanie dostawy towaru (zakończenie dostawy, a tym samym przeniesienie prawa własności towaru na nabywcę) następuje z chwilą przekazania towaru klientowi przez kuriera. Do tego czasu właścicielem towaru jest firma SPEED BIKE s.c. i jest ona stroną w przypadku zaginięcia przesyłki.
2. FORMY PŁATNOŚCI
Na początku współpracy umożliwiamy naszym klientom wyłącznie następujące formy płatności:
- płatność "przelew przed odbiorem" - forma sugerowana, (ustawiana domyślnie)
Płatność dokonywana przelewem, na podstawie wystawionej i przesłanej przez nas faktury pro-formy, po fizycznym przygotowaniu zamówionego towaru. Dzięki temu klient za każdym razem jest powiadomiony które pozycje ze złożonego zamówienia otrzyma. Aby uniknąć opóźnień w wysyłce, należy przesłać do nas potwierdzenie przelewu e-mailem.
- płatność "za pobraniem" - forma opcjonalna, przyśpieszająca wysyłkę zamówionego towaru
Klient płaci za zamówiony towar kurierowi GLS przy odbiorze przesyłki. Staramy się w miarę możliwości powiadamiać naszych klientów o brakach w zamówionym towarze.
- płatność "gotówką" - najczęstsza forma płatności przy odbiorze osobistym
Płatności terminowe (odroczone) udostępniamy jedynie naszym wieloletnim, stałym klientom. Okres kredytowania i jego wysokość ustalana jest za każdym razem indywidualnie na podstawie historii sprzedaży.
* Nie honorujemy płatności kartami kredytowymi i płatniczymi.
3. ZAMÓWIENIA
Zamówienia można składać w następujący sposób:
- on-line - poprzez system zamówień hurtowych na www.b2bspeed-bike.com.pl - e-mailem - na adres hurtownia@speed-bike.com.pl
- telefonicznie - pod numerem 602 278 556 lub 509 188 381
Klienci odwiedzający nas osobiście w Ociążu nie muszą wcześniej składać zamówienia. Magazyn jest przystosowany do prowadzenia "stacjonarnej" sprzedaży hurtowej.
Zamówienia są realizowane wyłącznie w kolejności ich wpływania, zamówienie złożone do godziny 14.00 wysyłane są tego samego dnia.
4. REKLAMACJE
Reklamacje przedsprzedażne i niezgodności w dostawie.
Niezgodności w dostawie, reklamacje przedsprzedażne, towar uszkodzony podczas transportu, należy zgłaszać pisemnie (e-mailem ) w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.
Uszkodzone paczki.
W przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera GLS i w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji w firmie GLS i przyśpieszy ewentualną wymianę uszkodzonego w ten sposób towaru, lub zwrot jego wartości.
Reklamacje posprzedażne.
Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:
- zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy do zgłaszającego.
- kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura)
Niepełne, niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Wysyłka reklamacji.
- Reklamacje przedsprzedażne - towaru uszkodzonego podczas transportu, można wysyłać do nas na nasz koszt wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Przesyłki wysyłane na nasz koszt za pośrednictwem innych firm kurierskich nie bedą odbierane - zostaną zwrócone do nadawcy. Towar wymieniony zostanie dołączony do następnego zamówienia.
- Reklamacje posprzedażne - należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt.